ابزار هدایت به بالای صفحه


مقتدران سلام صادقیه

ارائه مطالب درسی و علمی

ابزار وبمستر

مقتدران سلام صادقیه

این وبلاگ شامل موارد زیر می باشد :

1- درج مطالب درسی و کمک درسی

2- گنجاندن مطالب علمی

3- ارائه نمونه سوالات مربوط به کلاس هفتم

4- ثبت مطالب جالب خواندنی

آخرین نظرات

سه دلیل برای آن که کره در هر آشپز خانه باشد

يكشنبه, ۲۹ آذر ۱۳۹۴، ۰۸:۴۶ ق.ظ
مارگارین یا کره گیاهی فاقد چربی ترانس می‌باشد و برای بدن لازم و ضروری است
در هر آشپزخانه‌ای تمام کالاهای اساسی چون شکر، نمک، روغن، ادویه، شیر و غیره وجود دارد. بنا به ذائقه افراد خانه بعضی از مواد غذایی به طور دائم در آشپزخانه مصرف می‌شود. اما این بار توصیه بر این است که هر نوع ذائقه‌ای که دارید روغن گیاهی را هم در آشپزخانه خود قرار دهید.

1- عطر و طعم: کره اگر گیاهی باشد و بدون مواد افزودنی و نگه دارنده باشد. بسیار خوشبو و خوشمزه است و مقدار کمی از آن را در یک ظرف سفالی ریخته و سبزیجات معطر را یک تخت چند ثانیه‌ای بدهید. علاوه بر این که از خوردن آن لذت می‌برید این چربی فاقد چربی اشباع شده است و موجب چاقی نمی‌شود.
 
2- پخش‌شدگی گسترده: کره‌های گیاهی خیلی مهمتر از روغن‌های حیوانی اشباع می‌شوند در دمای معمولی اتاق فرم و شل می‌باشند. این نشان دهنده آن است که اشباع این چربی در بدن صورت نمی‌گیرد اما باید متذکر شد که کره را فقط به عنوان یک طعم دهنده و خیلی کم مصرف کنید.
 
3- چربی خوب: روغن‌های گیاهی از دسته چربی‌های خوب می‌باشند مثلاً چربی موجود در آجیل، ماهی، آواکادو و غیره این چربی‌ها برای بدن لازم و ضروری است. اما متأسفانه برای تهیه صنعتی این چربی از هیدروژنه نباتی (PHVO) استفاده می‌کنند و دارای ترانس چربی است در حالی که مارگارین سنتی که به سختی هم در بازار پیدا می‌شود چوبی ترانس آن صفر می‌باشد.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۲۹
دانیال زرگرزاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی