ابزار هدایت به بالای صفحه


مقتدران سلام صادقیه

ارائه مطالب درسی و علمی

ابزار وبمستر

مقتدران سلام صادقیه

این وبلاگ شامل موارد زیر می باشد :

1- درج مطالب درسی و کمک درسی

2- گنجاندن مطالب علمی

3- ارائه نمونه سوالات مربوط به کلاس هفتم

4- ثبت مطالب جالب خواندنی

آخرین نظرات

اهمیت حرکات کششی قبل از ورزش

جمعه, ۱۵ آبان ۱۳۹۴، ۰۹:۲۴ ق.ظ

اهمیت انجام حرکات کششی قبل از ورزش

با اشاره به عوامل مؤثر در بروز آسم ورزشی گفت: افراد به هنگام ورزش با توجه اینکه بر اثر شدن فعالیت بدنی دچار تنفس‌های تند و سریع می‌شوند و این سرعت رد و بدل هوا باعث می‌شود تا هوای ورودی به دستگاه تنفسی فرصت گرم و مرطوب شدن را نداشته باشد و این هوای سرد و خشک باعث تحریک در ریه‌ها می‌شود.

وی در ادامه افزود: عموماً افرادی که دچار مشکلات زمینه‌ای و ژنتیکی در این خصوص هستند دچار آسم ورزشی می‌شوند.

دکتر شریعت در رابطه با میزان شیوع این بیماری در افراد گفت: شیوع این عارضه بیشتر در آقایان است و اغلب در جوانان مشاهده می‌شود، چرا که این قشر از جامعه یعنی آقایان جوان بیشتر به ورزش می‌پردازند و در صورت داشتن پیش زمینه‌های ژنتیکی و جسمی عارضه آسم ورزشی در آنان بروز می‌کند.

این پزشک با بیان اینکه وجود این عارضه در افراد باعث منع آنان از ورزش نمی‌شود افزود: این افراد در صورت اینکه تحت درمان باشند و با توجه به توصیه‌ها و تجویز پزشک خود به ورزش بپردازند دچار هیچ مشکل تنفسی نمی‌شدند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: به این افراد توصیه می‌شود که قبل از ورزش از اسپری مخصوص آسم ورزشی استفاده نموده و حتماً حدوداً نیم ساعت قبل از انجام ورزش به نرمش و گرم کردن بدن پرداخته تا از نظر جسمی آمادگی لازم برای انجام ورزش را بیابند
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۱۵
دانیال زرگرزاده

آموزشی

نظرات  (۱)

خوب بود 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی