ابزار هدایت به بالای صفحه


مقتدران سلام صادقیه

ارائه مطالب درسی و علمی

ابزار وبمستر

مقتدران سلام صادقیه

این وبلاگ شامل موارد زیر می باشد :

1- درج مطالب درسی و کمک درسی

2- گنجاندن مطالب علمی

3- ارائه نمونه سوالات مربوط به کلاس هفتم

4- ثبت مطالب جالب خواندنی

آخرین نظرات

لیمو شیرین واکسن سرطان

پنجشنبه, ۷ آبان ۱۳۹۴، ۰۷:۵۰ ب.ظ

لیمو شیرین واکسن سرطان

  با اشاره به خاصیت لیمو شیرین اظهار داشت : لیمو شیرین به علت داشتن پتاسیم فراوان از بروز بیماری های قلبی و عروقی و همچنین اسهال خونی جلوگیری می کند و اسید فولیک موجود در آن ، میوه خوبی برای پیشگیری از کم خونی است .

وی بیان کرد : لیمو شیرین برای فصول سرد سال به علت خاصیت میکروب کشی و ضد عفونی کننده دستگاه گوارش بسیار سفارش شده ، به طوری که خوردن آب لیمو شیرین به جای شربت علاوه بر این که از سرما خوردگی جلوگیری می کند بلکه سبب تنظیم قند و کنترل فشار خون می شود .

این محقق با بیان اینکه لیمو شیرین سرشار از ویتامین ث است ، افزود : این میوه به خاطر کلسیم فراوان اش با پوکی استخوان مبارزه کرده و مصرف روزانه آن سبب قوی شدن پرزهای معده و دستگاه گوارش بوده و همچنین به علت دارا بودن سلنیوم ، کمبود آهن را در بدن فرد مصرف کننده از بین مکی برد .

حشمتی ابراز داشت : به خاطر ویتامین ث موجود در آن لکه های پوستی را از بین می برد و کمبود آب بدن با خوردن یک لیوان آب این میوه  جبران شده و بدن را در برابر عفونت های باکتری و قارچ ها ایمن می سازد .

این پژوهشگر ادامه داد : لیمو شیرین میوه ای مفید برای کشتن سلول های سرطانی محسوب می شود و قدرت کشنده ای آن 10000 بار قوی تر از دستگاه های شیمی درمانی هست و همچنین این میوه به خاطر مواد معدنی فراوان اش انگل های بدن و کرم های معده را از بین می برد .

وی در پایان گفت : لیمو شیرین از بروز بیماری هایی همچون سرطان پستان ، پروستات ، ریه ، لوز المعده  و روده بزرگ جلوگیری می کند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۰۷
دانیال زرگرزاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی